Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Kalendář

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
Předání výpisu z vysvědčení + odpolední vyučování odpadá
31
Pololetní prázdniny
1 2
3 4 5 6
Olympiáda z AJ - okresní kolo
7 8 9
10 11 12
Olympiáda z NJ - okresní kolo
13
YPEF
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2

Plánované akce

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1
Plavecká výuka - 3. a 4. ročník
2 3
4 5
Mozaika Pelhřimov
6
Sálová kopaná - okresní kolo
Divadelní představení Budulínek
7
Vánoční focení
8
Přehlídka škol Jihlava
Plavecká výuka - 3. a 4. ročník
9 10
11 12
Florbal - okresní kolo
13 14 15
Plavecká výuka - 3. a 4. ročník
16 17
18 19 20
Třídní schůzky - 20.11.2024
Volby do školské rady
21 22 23 24
25 26
Švýcarský den - projektový den
27 28 29 30 1
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Aktuálně ze ZŠ Horní Cerekev > Dotazník k distanční výuce - vyhodnocení 1. část

Dotazník k distanční výuce - vyhodnocení 1. část



Vážení rodiče, poslední den roku 2020 jsme obdrželi výsledky dotazníku k distanční výuce ve druhé - podzimní - vlně epidemie koronaviru. Předkládáme Vám už námi graficky zpracovanou verzi, která v kombinaci s uvedením zadání otázek pro Vás bude přehlednější. Posloupnost: odpovědi v grafu pod otázkou (otázka A - graf 1, otázka B - graf 2...)

Obrázek1a.png

Obrázek1.png

Máme radost ze samostatných dětí, nicméně vnímáme i Vaši leckdy enormní časovou zátěž...

Obrázek2a.png

Obrázek2..png

Výuka online byla v tomto období minimálně třikrát týdně (dvě třídy prvního stupně), v ostatních třídách denně...

Obrázek3a.png

Obrázek3.png

Od 4. ledna jsme připravili mírné navýšení ve všech ročnících.

Obrázek4a.png

Obrázek4.png 

V současné době využívá školních notebooků na zápůjčku 14 rodin, další požadavky na školu nebyly. Určitě se budeme věnovat nejvyššímu číslu v této čísti dotazníku. Otázkou je, je-li motivace při prezenční výuce větší.

Obrázek5a.png

Obrázek5.png

Za tato čísla jsme rádi, pokud nejsou výsledkem nadměrné zátěže pro celou rodinu.

Obrázek6a.png

Obrázek6.png

I zde jsou Vaše odpovědi spíše potěšující, je třeba komunikovat s učiteli a najít individuální optimální varianty.